Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzestalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne
OdpowiedzMen nie wiesz co piszesz. Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich... A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna. Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło. Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999
Odpowiedzojojojoj. Kolego chyba nie chcesz powiedziec ze ducati 999 jest piękniejsza od zx10r? Przeciez to najbardziej nie udany model marki. Był tak brzydki ze musieli spowrotem wrócic do koncepcji modeli (916,996,998) budujac 1098! Porównujac twoje ducati jak mniemam "999" do pierwszej generacji zx10r 2004-2005 nie musiał bym sie nawet nim przejechac bo itak bym wzioł kawasaki! Tak pewnie cyferki nie maja znaczenia ty swoim ducati objedziesz wszystkich na tym forum. I możesz sie pochwalić ze masz ducati... jakie to ekscytujace przedłużac sobie penisa ekskluzywna marka :D bo przeciez inny zachwycaja sie zwykłym plastikiem od kawasaki! zwykła szara marka made in japan.
OdpowiedzWłaściwie bez komentarza....Hihijhihihihini.... Jesteście niesamowici...Uśmiałem się..... Pozdr. J-999. P.S. W bardziej cywuilizowanych światach już za Twoje ukochane ZX 10,11,14 itp trzeba płacić podatek za utylizację, a stare używane, dobrze utrzymane superbikowe Ducati ciągle kosztuje więcej niż roczny japończyk...ciekawe dlaczego???
Odpowiedza skad to wziołeś? moje ukochane kawasaki? Obecnie poruszam sie hondą ale mam wielki szacunek do wszystkich japońskich marek! No jak to czemu tyle kosztuja? zebyś sie mogł chwalic przed kolegami pod barem ile to zapłaciłes za swojego uzywanego superbika ducati :D człowieku jesteś smieszny! Pierwsze słysze zyby ktoś złomował motocykle z roczników 2004-2005 :D nie wiem w jakim ty cywilizowanym świecie żyjesz. ale jazda na ducati czy w ferrari nie podniesie twojego statutu społecznego :D Robisz z siebie tylko pozera na forum nic wiecej! tak wiec wyrusz do swojego cywilizowanego swiata gdzie ludzie jeżdza tylko na Ducati :D hahahaha...
OdpowiedzProponuję wystawić głowę i popatrzeć nieco dalej niż sąsiednia piaskownica, w świecie dobrze cenią to co ma klasę i naprawdę jest wartościowe, i nie lubią przepłacać za chiński na zielono zatopiony plastik...to są fakty. Co do mego motocykla- jeżdżę nim bo lubię,a jeżdżę z reguły, po ciulowych, ale mych ulubionych, krętych drogach a kosztował mnie sporo pracy i wyrzeczeń( o wiele więcej niż ktoś myśli- bo prawie sam go sobie zbudowałem...), pohamuj, więc proszę, swój niezbyt wyszukany potencjał, i zrób wreszcie coś konstruktywnego, poczytaj to i owo, o historii wyścigów,o technice, o teamach, o samych fabrykach wreszcie... Ja dałem wyraz swego subiektywnego sposobu patrzenia na ZX-a, pomyśl 2 razy zanim napiszesz coś co znów kogoś obrazi...ja się nie obrażam, bo jestem ponad...to, i tyle. Pozdr. J-999
OdpowiedzMam pojecie o czym mowie! Koniec tematu. po co masz płakać ;)
OdpowiedzCiekawe kto płacze... Zwracam tylko uwagę, a że nie chcę zaniżać poziomu dyskusji do mego minimum, także będę kończyć jałową dyskusję, stwierdzeniem, pewnego chłopaka z Warszawy po przesiadce z R1 na 848: "...już nigdy nie wsiądę na takie żółtkowe badziewie..." a to nie są moje słowa... dodam, też, że dla mnie japonia skończyła się gdzieś w połowie lat 80-tych, i sporadycznie na takich bikach jak : RC 45, VTR SP01/02, TLR 1000. Reszta to wyjce o dźwięku zarzynanych krów... Leć do swego MC-nalda, ja kończę, bo służba, nie drużba...
OdpowiedzNo ja ci moge powiedziec to samo! gdybym chciał jezdzic Traktorem to bym sie na wieś wyprowadził. :D A że wole R4 niz v2 jest oczywiscie moim wyborem i kwestią gustu. "Jałową dyskusje" Wiedziałem ze jezdzisz traktorem udzieliło ci sie słownictwo od jałowej ziemi :D Służba na ciągniku rolniczym. chyle głowe przed toba rodaku z innego świata :)
OdpowiedzPanie Janku czy to znaczy zw wszystkie rzedowki sa do bani w Pana opini?
OdpowiedzKoleś pół życia jezdził pewnie taktorem to go rzedówki drażnia :D
OdpowiedzOtóż mylisz się, pół życia przejeździłem 1 cylindrówkami, trochę 6 cylindrówkami, 4- cylindrami też zaliczyłem, zresztą me hobby związane jest niejako z testowaniem, naprawianiem różnego rodzaju motocykli... Mam niejakie pojęcie o czym piszę, więc kończę jałową dyskusję, bo to nie mój poziom... P.S. A łatwo było się domyśleć czym jeżdżę, bo w podpisie było.... Idę spać po służbie...
OdpowiedzDodam tylko że jesteś dziwnym facetem kogo tutaj obchodzi że miałeś służbę? Czy w kościele czy w kaplicy może na parkingu mam to gdzieś poza tym oni pytali o V-ki a nie o ilość cylindrów ja kupiłem v4 i wiem że od rzędówki jest lepszy dlaczego? po pierwsze zależało mi na żywotności i to one oddają największym jego tchnieniem!
OdpowiedzPoczawszy od 1098 wszystkie wersje maja stalowe przewody hamulcowe w czarnej izolacji/powloce.
Odpowiedz